Kalendarze stanowią bardzo wartościowy gadżet, który jest nieodzownym elementem każdego biura czy zakładu pracy. Pomimo zwiększającej się liczby dostępnych elektronicznych wersji tradycyjny papierowy kalendarz wciąż jest jest coraz częściej wybierany. Warto zatem dowiedzieć kilku rzeczy na jego temat.
Kalendarze – jakie odznacza się rodzaje?
Występuje kilka podstawowych rodzajów kalendarzy. Są to wszystkim świetnie znane kalendarze ścienne. Zalicza się do tej grupy kalendarze plakatowe oraz składane przykładowo bardzo popularne kalendarze trójdzielne. Jest to kalendarz, w którym kalendarium jest podzielone na trzy części: miesiąc poprzedni, następny oraz znajdujący się pomiędzy nimi miesiąc aktualny. Taki układ jest bardzo przejrzysty. Prócz tego, kartki z miesiącami zawierają dużo wolnej powierzchni na prowadzenie zapisków. To znacznie zwiększa użyteczność takiego kalendarza.
Oprócz kalendarzy wykorzystanych na ścianę odznacza się także kalendarze biurkowe, które mogą posiadać postać stojącą albo leżącą. Innym rodzajem, który też cieszy się dużą popularnością jest kalendarz książkowy, który może występować jako kalendarz kieszonkowy albo indywidualny. Kalendarz indywidualny standardowo występuje w dwóch formatach, a mianowicie A4 i mniejszym A5. Na życzenie klienta wykonywane są także kalendarze w niestandardowych formatach.
Kalendarz trójdzielny a marketing firmy
Trzeba rozpocząć od tego, że gadżety reklamowe są bardzo często stosowaną przez firmy upowszechnianiem. W tej roli bardzo dobrze się sprawdzają kalendarze, które są praktyczne i funkcjonalne. A to właśnie funkcjonalność jest jedną z najważniejszych cech gadżetu reklamowego. Przedmiot, który nie jest używany, nie reklamuje. Warto zatem decydując się na gadżet reklamowy dla klienta, wziąć pod uwagę kalendarz trójdzielny dla firm. Taki kalendarz z logo naszego biznesu może oczywiście ozdabiać nasze biuro, warsztat czy zakład pracy.
Kalendarze trójdzielne składają się z kilku zasadniczych elementów. Oprócz kalendarium jest jeszcze tak zwana główka, czyli górna część przeznaczona na nadruk reklamowy a także dolna część nazywana stopką, w której najczęściej umieszcza się dane kontaktowe. Część górna powinna być zapełniona treścią reklamową. Często wybieranym wyjściem są kalendarze trójdzielne z zdjęciami nawiązującymi do firmy.
Więcej informacji: https://www.whiteart.pl/kalendarze-trojdzielne.