Warto wybrać – kalendarz tygodniowy z notesem

Właściciele firm i liderzy organizacji wiedzą, jak istotna jest świadomość ich marki. Marka definiuje organizację, postać, produkt albo linię usług, osobowość, która jest przekazywana, oraz to, czego odbiorcy mogą oczekiwać i co mogą zakładać w związku z tym wszystkim. Marka obejmuje kulturę i postrzeganą wartość tego, co jest oferowane, komu i gdzie jest oferowane.

Nie wystarczy zdefiniować, kim jesteś jako organizacja – przypominanie odbiorcom o marce kreuje świadomość, która pozwala odbiorcom natychmiast myśleć o marce, kiedy myślą o usługach lub produktach, które oferujesz. By zainicjować i wzmocnić pożądane postrzeganie marki, powinno się stale i konsekwentnie wdrażać świadomość marki na każdym kroku tam, gdzie jest to możliwe. Tak więc, kiedy już poznasz własną markę – kim jesteś, co oferujesz, z czego chcesz być znany – powinieneś mieć sposoby, aby przez cały czas utrwalać ją w umysłach odbiorców. W tym właśnie miejscu błyszczy kalendarz z notatnikiem, który jest rewelacyjny dla każdego klienta.
Kalendarz notatnik.
Już w tym momencie łatwo zauważyć, że niestandardowe kalendarze promocyjne są świetnym prezentem, który można wręczyć klientom, uczestnikom imprez i wszystkim potencjalnym klientom. Proces projektowania drukowanych kalendarzy promocyjnych jest intuicyjny i niedrogi. Bacząc na długotrwałą i konsekwentną reklamę, jaką te upominki reklamowe robią dla Ciebie przez 365 dni w roku, 7 dni w tygodniu, 24h na dobę – one praktycznie zwracają się same! I na tym nie koniec – wiele ludzi ma nie tylko jeden kalendarz notatnik, ale kilka! Jeden na biurko, na ścianę w biurze, w kuchni, w sypialni – itd! W ten sposób osoby te są otoczone Twoją marką, produktami i usługami w jeszcze większej liczbie miejsc niż jedno. Podaruj swoim odbiorcom prezent w postaci kalendarzy z nadrukiem, które będziesz musiał wykonywać tylko raz w roku! Wyobraź sobie, ile kosztowałaby próba wstawienia promocji online albo w publikacji codziennie w roku – byłaby to niemała inwestycja. To nie tylko wyjątkowy prezent dla publiczności, ale również prezent w postaci niedrogiego marketingu dla Twojego biznesu. Jeżeli już chodzi o ten szczegół promocyjny, spróbuj nadać kalendarzowi swojej marki albo organizacji jeszcze bardziej osobisty albo lokalny charakter dla osób, które go otrzymają. Dostosuj kalendarz do potrzeb osób, do których jest skierowany, i które znajdują się w okolicy, do której jest skierowany, by dać im realnie znaczący i darmowy (kto nie lubi bezpłatnych rzeczy, prawda?) prezent. Wkrótce ludzie będą wracać do Twojej firmy i pytać: Kiedy będzie dostępny kalendarz na przyszły rok?.

Sprawdź tutaj: https://www.iveno.pl/kalendarz-ksiazkowy-tygodniowy-b5-z-notesem